Home / Fitness / Ćwiczenia z piłką gimnastyczną cz. 1
Ćwiczenia z piłką gimnastyczną cz. 1

Ćwiczenia z piłką gimnastyczną cz. 1

Niepozornie wyglądająca gumowa piłka może być kompanem bardzo skutecznego treningu. Wykorzystując walkę z siłą grawitacji, która to walka ma miejsce podczas niektórych ćwiczeń na piłce mobilizujemy do pracy mięśnie, o których istnieniu wcześniej nie mieliśmy nawet pojęcia. Odpowiednio dopasowane ćwiczenia z piłką są polecane dla osób w każdym wieku.

Dziś prezentujemy ćwiczenie: przekładanie piłki. Jest to złożone, wielorozwojowe ćwiczenie, które angażuje zarówno szereg mięśni ciała, jak i stawów.

 

Wznosy 300x199 Ćwiczenia z piłką gimnastyczną cz. 1

 

Pozycja: leżenie na plecach z piłką w dłoniach.

Czynność: ściskając piłkę w dłoniach przenieś ją między stopy. Opuść ręce i nogi do kąta około 30 stopni nad podłogą. Unieś z powrotem w stronę centrum ciała i przenieś piłkę z powrotem do rąk i za siebie, nogi opuszczając nad podłogę. Wykonaj w 1-4 seriach przy 10-12 powtórzeniach w każdej.

Pamiętaj o płynnym ruchu zwracając uwagę na napięcie mięśni.

Ćwiczenie w formie video zostało przedstawione na kanale Timea Torok Varadi: http://www.youtube.com/watch?v=RJ0zKiF8I3g

Fot. freedigitalphotos.net, stockimages

Comments

comments

About Admin

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone! *

*

Scroll To Top
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com