Home / Trening / Brzuch / Domowy trening- „szybki” trening
Domowy trening- „szybki” trening

Domowy trening- „szybki” trening

Trening do pobrania i wykonania w domu.

Znowu nie masz czasu na pracę nad własnym brzuchem?

Same wymówki, ciągłe zmęczenie po pracy.

Z pomocą przychodzi trening personalny w domu!

Pilates z małą piłką elastyczną to jeden z najbezpieczniejszych oraz najbardziej efektywnych treningów wykonywanych w domowym zaciszu. Trening odpręża i nie podnosi tętna tak mocno jak trening cardio, obwodowy czy choreografia taneczna. Podczas ćwiczeń z małą piłką wzmacniasz mięśnie głębokie stabilizując ciało.

Trening wzmacnia gorset mięśni głębokich dookoła talii oraz odcinek lędźwiowy pleców. Jest znakomitym sposobem na pozbycie się bólu pleców wynikającego z pracy w pozycji siedzącej.

Zasady wykonywania ćwiczeń w treningu z małą piłką są proste. Piłkę umieszczasz pod dolnym odcinkiem pleców ( na granicy odcinka lędźwiowego i piersiowego- pod łopatkami). Przez cały czas trwania treningu trzymasz brzuch wciągnięty utrzymując jego 30% napięcie. Z wydechem wykonujesz ruch.Na wdechu zatrzymujesz ruch w topowej fazie.Z wydechem wciągasz pępek i zsuwasz dolne łuki żeber w kierunku kości biodrowych, spłaszczając brzuch i czując jego wyraźne napięcie.Wydech -twoje zebra rozsuwają się na boki poszerzając talię a dolna partia brzucha, pod pępkiem pozostaje wciągnięta.

Każdy ruch wykonujesz świadomie koncentrując się na jego płynności.

Pilates z małą piłką to trening o niskim poziomie intensywności.Możesz wykonywać go nawet wieczorem tuż przed snem.

Potrzebujesz małej , elastycznej piłki ( TOGO,IO,OVO ball) oraz maty.

 

CRZ ABS 640x1024 Domowy trening  szybki trening

Comments

comments

About Anna

Ania. Instruktor fitness, rekreacji ruchowej od 2005 r . Trener personalny od 2011. Zajmuje się treningiem : pilates, zdrowy kręgosłup, schiwnncycling, spinning, MTB -racing , TRX, body/fit ball, trening funkcjonalny ( w tym medyczny), core training, tubbing, thera band ,bosu, kettlebell, crossfit, TBC, fatburning, stretching, body shaping. Swoją prawdziwą przygodę ze sportem zaczęła prawie od zera tuż po zdaniu matury, zmotywowana chęcią pokonania swoich słabości! Czy uda jej się dojść do poziomu akrobatycznego w ćwiczeniach funkcjonalnych? Mój cel : http://www.youtube.com/watch?v=gwelZPz3WdE - też tak chcę! Czy uda jej się osiągnąć taką stabilizację? Zobacz.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone! *

*

Scroll To Top
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com