Home / Lifestyle / Jak szybko schudnąć na wakacje? … a raczej jak wyglądać szczupło.
Jak szybko schudnąć na wakacje? … a raczej jak wyglądać szczupło.

Jak szybko schudnąć na wakacje? … a raczej jak wyglądać szczupło.

Jeśli wierzysz, że można szybko i zdrowo schudnąć, to jesteś w błędzie.

Jeśli wierzysz, że można szybko schudnąć bez względu na zdrowie, to i tak z czasem będziesz zmagać się z nadmiarem kilogramów lub dopadną cię inne choroby cywilizacyjne.

Jeśli jednak nie zdążyłeś/aś zrobić formy na lato, na zawody w Sopocie czy choćby do ogródka, to nie jesteś na straconej pozycji. Jak zatem wyglądać na osobę smuklejszą, bez photoshopa?

  1. Nawodnienie

Obrzęki, czyli zaburzenia transportu wody w organizmie występują u wielu osób. Ich powodem może być brak wody, niedobór białka, upał, nadmiar soli lub alkohol. Aż 80% Polaków (badania PBS) spożywa za mało wody, zatem najprawdopodobniej również i ty możesz zlikwidować obrzęki w tak prosty sposób.

  1. Rozciąganie

Dobra sesja rozciągająca w wyniku likwidacji przykurczów mięśni, może wydłużyć nasze ciało o kilka centymetrów. To nie żart. Warto wybrać się nawet raz na jakiś czas na godzinną sesję rozciągania.

  1. Prawidłowa postawa

Szybkie, widoczne efekty gwarantują nam również zajęcia fitness poprawiające prawidłową postawę, takie, jak Zdrowy kręgosłup lub Pilates. Przy prawidłowym ułożeniu ciała możemy dodać sobie kolejnych kilka centymetrów. Niemożliwe? A jednak.

  1. Dieta – białko i błonnik

Słyszysz o tym, jak sąsiadka straciła na wadze 7 kg w ciągu tygodnia? Tak, jest to możliwe. Jednak większość tego, co straciła, to woda, która w następstwie zmniejszenia spożycia węglowodanów „ucieka” z naszego organizmu i wraca później… Jeśli jednak liczysz się z tym „wodnym efektem jojo”, raz na kilka miesięcy taki wybryk będzie dla twojego organizmu czymś znośnym.

Jeśli chodzi o błonnik… Spożycie błonnika u większości z nas jest zbyt małe, z tego powody treści pokarmowe zalegają. Tym samym wystarczy zwiększyć poziom błonnika w diecie, dzięki czemu szybko można zrzucić zbędny balast.

  1. Odpowiedni ubiór

Wysokie obcasy, podkreślanie najwęższych miejsc na twoim ciele – np. podwinięcie mankietów (nadgarstki), pasek w talii, dekolt w literze V dla osób z krągłym biustem, cieliste buty, dopasowany rozmiar odzieży, wszystko to ma wpływ na nasz wizerunek.

  1. Pozowanie

Jak donoszą gwiazdy Instagrama, jeśli położysz rękę na biodrze, sprawi to, że twoje ramiona będą wydawały się dłuższe i szczuplejsze, a sylwetka lżejsza. Pokazanie się z profilu również może spowodować, że będziesz wyglądać smuklej.

Warto jednak pamiętać, że długofalowe rezultaty przyniosą nam dużo większą satysfakcję. Odpowiedni dobór planu treningowego lub diety, może w znaczny sposób polepszyć nie tylko nasz wygląd, ale także zdrowie fizyczne czy samopoczucie. Nie masz czasu na gotowanie? Istnieją diety pudełkowe takie, jak Dietbox, dzięki którym nie tracisz, a wręcz zyskujesz dużo wolnego czasu. Twoje zdrowie w twoich rękach. Wybór należy do ciebie!

Comments

comments

About Admin

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone! *

*

Scroll To Top
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com