Home / Dieta / Owsianka // your-naturalhealth
Owsianka // your-naturalhealth

Owsianka // your-naturalhealth

Przepis na zdrową owsiankę wg dietetyczki z your-naturalhealth.blogspot.com

 

Składniki:
2 łyżki muesli
2 łyżki płatków owsianych
1 łyżka amarantusa
kawa czekoladowa
kakao
mleko ryżowe
izolat myprotein
pół banana
pomarańcza
orzechy laskowe
jagody goji
ksylitol
Wykonanie:
Zaparzamy kawę i zalewamy nią płatki owsiane i amarantus. Odstawiamy na kilka minut, po ich upływie dodajemy kakao i wyciśnięty sok z połowy pomarańczy, pół łyżeczki ksylitolu (można użyć także miód) i wlewamy niewielką ilość mleka ryżowego oraz opcjonalnie dodajemy białko.
Po ugotowaniu dodajemy skrojoną połówkę banana, łyżeczkę poppingu amarantusowego, goji i orzechy laskowe.
Będzie idealna dla każdego miłośnika czekolady! Dzięki kofeinie pobudza do działania!

Comments

comments

About Admin

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone! *

*

Scroll To Top
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com