Home / Trening / Biceps i triceps / Wzmacnianie
Wzmacnianie

Wzmacnianie

TRENING WZMACNIAJĄCY I STABILIZUJĄCY.

Czyli optymalny zestaw ćwiczeń na wzmocnienie mięśni głębokich (lokalnych) połączony ze stabilizacją ciała.

Mini trening jest znakomitym uzupełnieniem mezocyklu biegaczy i  kolarzy , którzy często wzmacniają nogi zapominając o mięśniach brzucha (gorset mięśni głębokich) oraz mięśniach obręczy barkowej i pleców.

Pracują:

  • mięśnie brzucha:M. poprzeczny, mm.skośne ( wewnętrzne wraz z zewnętrznymi) , M. prosty brzucha;
  • plecy : M. czworoboczny, M. równoległoboczny,M.najszerszy grzbietu;
  • ramiona : triceps/biceps, z  nastawieniem na wzmacnianie tricepsa;
  • nogi : mięśnie czworogłowe ud, mięśnie przywodziciele wraz z odwodzicielami,mm.dwugłowe,mm.pośladkowe.

PLAN:

  1. Rozgrzewka 5-6 minut;
  2. 3 rundy podanego zestawu ćwiczeń;
  3. Każde ćwiczenie -15 powtórzeń ;
  4. Przerwy pomiędzy rundami – 60 s;
  5. Stretching – 4 minuty.

quick1 353x1024 Wzmacnianie

 

 

Autor:A.P

zdj Wzmacnianie

 

 

Comments

comments

About Anna

Ania. Instruktor fitness, rekreacji ruchowej od 2005 r . Trener personalny od 2011. Zajmuje się treningiem : pilates, zdrowy kręgosłup, schiwnncycling, spinning, MTB -racing , TRX, body/fit ball, trening funkcjonalny ( w tym medyczny), core training, tubbing, thera band ,bosu, kettlebell, crossfit, TBC, fatburning, stretching, body shaping. Swoją prawdziwą przygodę ze sportem zaczęła prawie od zera tuż po zdaniu matury, zmotywowana chęcią pokonania swoich słabości! Czy uda jej się dojść do poziomu akrobatycznego w ćwiczeniach funkcjonalnych? Mój cel : http://www.youtube.com/watch?v=gwelZPz3WdE - też tak chcę! Czy uda jej się osiągnąć taką stabilizację? Zobacz.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone! *

*

Scroll To Top
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com